Як вибрати та замінити гофру глушника

Дуже важливим компонентом транспортного засобу система вихлопу. Саме вона дозволяє двигуну випускати відпрацьовані гази у довкілля. Компонент, відомий як “компенсатор вібрації”, який у деяких контекстах також відомий як “гофр”, входить до всіх сучасних вихлопних систем – заміна глушника Київ.

Гофр знаходиться у постійному русі, що призводить до його руйнування з часом. Оскільки вона не піддається ремонту, залишається єдиний варіант – придбати та встановити запасний компонент.

Існує два різні типи компенсаторів вібрації, що використовуються в автомобільній промисловості. При виборі компонента для Ремонт, заміна глушника пошкодженого першим кроком є ​​визначення типу сильфона, який використовувався на моделі даного конкретного автомобіля.

Розташуйте гофр так, щоб він знаходився у вертикальному положенні. Під випускним колектором автомобіля є місце кріплення компенсатора вібрації, який є частиною вихлопної системи. Коли двигун працює, він викликає згинання деталі, що дозволяє згодом випрямити її і стиснути. Цей конкретний вид віброкомпенсатора має розміри менше 15 сантиметрів завдовжки і менше 6,5 сантиметрів завширшки із внутрішньої сторони.

Гофрокомпенсатор, встановлений осторонь. Основний спосіб зміни форми цього виду компенсатора вібрації – його вигин. Якщо вести відлік від двигуна у зворотному напрямку, компонент вставляється після першого коліна приймальної труби. Діаметр гофри цього виду становить 6,5 сантиметрів, а довжина – 40 сантиметрів.

На ринку можна зустріти наступні три різновиди гофр:

• Одношарова утворена металорукавом та зовнішньою обплетенням.
• Є металорукав, а також зовнішнє та внутрішнє обплетення. Разом вони утворюють два шари.
• Найпопулярніший вид відомий як тришаровий, він складається із згорнутого внутрішнього рукава, зовнішньої обплетення та згорнутого металорукаву з гофрами на двох зовнішніх шарах.

Компонент має високий рівень пружності, що дозволяє згинати його в будь-якому напрямку без тріщин і поломок. Такий кожух можна побачити на значній кількості автомобілів німецького та корейського виробництва, що мають V-подібні двигуни.

Інтерлок

Польська корпорація виготовляє свої компоненти на китайських заводах. Вона створює три шари високоякісних гофрів, кожен із яких здатний захистити вихлопну систему від раптового поштовху. Компонент не схильний до ризику і збереже свій зовнішній вигляд на дуже довгий термін.

Нержавіючу сталь із цього матеріалу важко розколоти. Відмінно підходить для автомобілів із більш прямою конструкцією.

Innerbraid

Гофри Innerbraid та Interlock виробляються в Китаї, проте перша є більш простим та доступним варіантом. Ця тришарова гофра не призначена для великих вантажів, як її дорожчі конкуренти, оскільки не має металорукаву і не розрахована на такі навантаження. Таке шунтування часто можна побачити на автомобілях Mercedes-Benz E-класу, які мають не дуже потужні двигуни. Власникам автомобілів подобається дешева вартість і висока гнучкість компонентів, обидві ці переваги випливають із легкої конструкції автомобілів.

На що слід звернути увагу при відвідуванні авторозбирання

Якщо потрібно купити сільфон в автомагазині, а в наявності немає жодного з відомих брендів, доведеться придивитися до асортименту, що рекомендується, і подумати, що він може запропонувати. Китай є основним постачальником силфонів у роздрібну торгівлю цього регіону.